Zajrzyj na LinkedIn
Na LinkedIn dzielimy się naszymi prognozami, analizami, przybliżamy nasze produkty oraz historyczne kryzysy finansowe (cykl historyczny).
Dołączysz?
WięcejNa LinkedIn dzielimy się naszymi prognozami, analizami, przybliżamy nasze produkty oraz historyczne kryzysy finansowe (cykl historyczny).
Dołączysz?
WięcejZgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów, przekazujemy poniższe informacje dotyczące Państwa danych osobowych.
VIG/C-QUADRAT Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą przy al. Jerozolimskich 162a, 02-342 Warszawa jest Administratorem Państwa danych osobowych („Administrator”).
Kontakt z Administratorem w sprawach ochrony przetwarzanych danych osobowych i wykonywania praw z tym związanych, jest możliwy z wykorzystaniem następujących środków komunikacji poprzez:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji przysługujących Państwu praw za pośrednictwem maila: iod@vigcq-tfi.pl lub wysyłając list na adres korespondencyjny wskazany powyżej.
Dane osobowe osoby zgłaszającej naruszenie, osób, których zgłoszenie dotyczy oraz innych osób wskazanych w zgłoszeniu będą przetwarzane do celów wynikających z ustawy o ochronie sygnalistów (tj. obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa) w celach związanych ze zgłaszanymi przypadkami naruszenia prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Co do zasady, Administrator nie przekazuje przetwarzanych danych osobowych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Państwa dane mogą zostać udostępnione odbiorcom takim jak:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do dokonania zgłoszenia nieprawidłowości.
Dane osobowe przetwarzane w związku z przyjęciem zgłoszenia lub podjęciem działań następczych oraz dokumenty związane z tym zgłoszeniem są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych nie dochodzi do profilowania, tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.